Ορθόδοξη Ρόδος - Orthodoxy Rodos - Hellas Orthodoxia Ellinon





500 συμπολίτες μας πήγαν στον Άγιο Παντελεήμονα ΡΟΔΟΥ για ένα πιάτο μακαρονάδα!


 Είναι πολύ βαθύτερη η κρίση στη ροδιακή κοινωνία απ’ όσο φαίνεται . Πάνω από 500 συμπολίτες μας έσπευσαν το μεσημέρι της τελευταίας Κυριακής των Απόκρεω στον Άγιο Παντελεήμονα και γευμάτισαν με την παραδοσιακή μακαρονάδα που ετοίμασαν ο εφημέριος παπα-Χρήστος, τα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής και πολλοί εθελοντές. Ο αριθμός των 500 ατόμων που πήγαν στον ειδικό χώρο του Αγίου Παντελεήμονα για ένα πιάτο φαϊ, προκάλεσε εντύπωση και ασφαλώς αποτελεί ένα μέτρο σύγκρισης της βαθειάς κρίσης που υπάρχει στην τοπική κοινωνία. Οι 500 συμπολίτες μας δεν προέρχονταν μόνο από την Παλιά Πόλη, αλλά και από άλλες συνοικίες. Φαίνεται όμως ότι ο παπα-Χρήστος και οι συνεργάτες του, λόγω των συνεχών παρόμοιων πρωτοβουλιών τους, είναι πολύ κοντά στην σκληρή πραγματικότητα από κάθε άλλον. Γιαυτό και ήταν προετοιμασμένοι για ένα τόσο μεγάλο αριθμό πιάτων με φαγητό.

 Πάντως, είναι αξιοσημείωτη η δραστηριότητα που συνεχίζει να αναπτύσσει ακούραστα ο παπα-Χρήστος του Αγίου Παντελεήμονα, γεγονός που αναγνωρίζεται απ’ όλους και γιαυτό βρίσκει ανταπόκριση όταν ζητά βοήθεια και συνδρομή, προκειμένου να συγκεντρώσει ό,τι χρειάζεται για να βοηθήσει με τη σειρά του εκείνους τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη ακόμα και από ένα πιάτο φαγητό. Ασφαλώς αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον ίδιο και τους συνεργάτες του και θα ήταν πολύ χρήσιμο να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση, καθώς είναι επιβεβαιωμένο ότι είναι πολλοί εκείνοι οι αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας – μάλλον πολύ περισσότεροι από όσο όλοι νομίζουμε.
(πηγή:rodosalarm)

Labels: ,



comment closed

......
 RHODES ISLAND ORTHODOXY RODOS / ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
......

Το κακό είναι που οι σημερινοί άνθρωποι, επειδή η αμαρτία έχει γίνει μόδα, αν δουν έναν να μην ακολουθή το ρεύμα της εποχής, να μην αμαρτάνη, να είναι λίγο ευλαβείς, τον λένε καθυστερημένο, οπισθοδρομικό. Αυτοί οι άνθρωποι το να μην αμαρτάνουν το θεωρούν προσβολή και την αμαρτία την θεωρούν πρόοδο! (Γέροντας Παϊσιος)
Copyright 2015 © Ορθόδοξη Ρόδος News.
Αγιος Ιωάννης Χρυσόστομος - Περί της αγάπης του Χριστού / Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.
Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός  και συγκληρονόμος και  φίλος και  μέλος. Τι πλέον θέλεις;
Από το Blogger.
prosfores-rodou | rhodes-market | supersport123.gr | rodos-news | ειδησεις ροδου | livegreektvonline