Ορθόδοξη Ρόδος - Orthodoxy Rodos - Hellas Orthodoxia Ellinon





Το φιλόπτωχο ταμείο Ιεράς Μητροπόλεως Ρόδου

Γενικό φιλόπτωχο ταμείο Ιεράς Μητροπόλεως Ρόδου

Με απόφαση του Σεβ. Μητροπολίτου Ρόδου κ. ΚΥΡΙΛΛΟΥ, ιδρύεται Φιλανθρωπικό Ίδρυμα με την επωνυμία Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο (Γ.Φ.Τ.). Κανονισμός  (Ιδρύθηκε το 2005)

Πρόεδρος του Ιδρύματος είναι ο Σεβ. Μητροπολίτης και Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, των οποίων η θητεία ορίζεται τριετής, είναι τα κάτωθι :

Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Χαλκιάς, Αντιπρόεδρος
Μπάρδος Φώτιος, Γραμματέας
Πρεσβύτερος Κάλλιστος Αναστασίου, Ταμίας
Παρασκευάς Στέργος, Μέλος
Ξεπαπαδάκης Αντώνιος, Μέλος
Χατζηδάκη Ζηνοβία, Μέλος
Παναγή Ελένη, Μέλος
Ευαγγελία Φωστιέρη, Μέλος
Για την καλύτερη εκπλήρωση των σκοπών του Γ.Φ.Τ., έχουν ιδρυθεί σε ενορίες της Ι. Μητροπόλεως, Ενοριακά Φιλόπτωχα Ταμεία.

ΓΕΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN : GR830150064000098002143941 ( Αρ. Λογ/σμού : 9800214394-1 )


ΕΥΑΓΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ (ΙΔΡΥΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ)

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN : GR0901104610000046129610401


* ΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΡΟΔΟΥ, ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΣΟ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ! ΦΙΛΙΚΑ ΕΚ ΤΟΥ orthodoxy-rodos.blogspot.gr . ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΓΑΠΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ! ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014.

Labels: ,



comment closed

......
 RHODES ISLAND ORTHODOXY RODOS / ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
......

Το κακό είναι που οι σημερινοί άνθρωποι, επειδή η αμαρτία έχει γίνει μόδα, αν δουν έναν να μην ακολουθή το ρεύμα της εποχής, να μην αμαρτάνη, να είναι λίγο ευλαβείς, τον λένε καθυστερημένο, οπισθοδρομικό. Αυτοί οι άνθρωποι το να μην αμαρτάνουν το θεωρούν προσβολή και την αμαρτία την θεωρούν πρόοδο! (Γέροντας Παϊσιος)
Copyright 2015 © Ορθόδοξη Ρόδος News.
Αγιος Ιωάννης Χρυσόστομος - Περί της αγάπης του Χριστού / Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.
Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός  και συγκληρονόμος και  φίλος και  μέλος. Τι πλέον θέλεις;
Από το Blogger.
prosfores-rodou | rhodes-market | supersport123.gr | rodos-news | ειδησεις ροδου | livegreektvonline